Obchodní podmínky pro nákup
1. Obecná ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky pro nákup (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti Bestbox s.r.o., IČO: 09010289, se sídlem na adrese Na Plácku 974/2, Praha 5 - Zbraslav, 156 00, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 329081 (dále jen „Bestbox“) upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklé na základě kupní smlouvy uzavřené v souladu s § 2079 a. n. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „kupní smlouva“).
1.2 Ustanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
2. Zboží a jeho cena
2.1 Kupní smlouvou se Bestbox jako prodávající zavazuje, že kupujícímu dodá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní, a kupující se zavazuje, že věc převezme a zaplatí Bestboxu jako prodávajícímu kupní cenu.
2.2 Věcí, která je předmětem koupě, se rozumí videohry na herní konzole, se kterými Bestbox běžně obchoduje (dále jen „Zboží“), a které jsou vystavené v nabídce e-shopu Bestbox dostupném na internetové stránce www.besbox.cz (dále jen „e-shop“).
2.3 Veškeré Zboží nabízené na e-shopu je použité a na toto zboží se vztahuje § 2167 a. n. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
2.4 Cena Zboží vystaveného na e-shopu je uvedena včetně DPH a nezahrnuje náklady na poštovné, ani případné náklady na dobírku, případně náklady na spojené s platbou účtované externími poskytovateli těchto služeb.
3. Objednávka Zboží a doprava Zboží poštovní službou
3.1 Zboží nabízené na e-shopu si může kupující nechat doručit na místo určení zásilkovou společností. V tomto případě se uzavírá kupní smlouva potvrzením objednávky od Bestbox.
3.2 Od kupní smlouvy uzavřené dle čl. 4.1 těchto obchodních podmínek lze odstoupit podle čl. 4 těchto obchodních podmínek.
3.3 Náklady na dopravu Zboží kupujícímu hradí kupující, není-li uvedeno jinak. Aktuální cena dopravného a dobírky je k dispozici na internetových stránkách Bestboxu ZDE
4. Odstoupení od kupní smlouvy
4.1 Kupující právo odstoupit od smlouvy, a to bez udání důvodu.
4.2 Kupující informuje Bestbox o odstoupení od kupní smlouvy na e-mail reklamace@bestbox.cz nebo info@bestbox.cz před uplynutím zákonné čtrnáctidenní lhůty ode dne převzetí Zboží.
4.3 Bestbox v tomto případě vyzve kupujícího zaslat obdržené zboží zpět. Kupující má povinnost zaslat Bestboxu obdržené zboží a to nejpozději do čtrnácti dnů od výzvy k zaslání Zboží zpět od Bestbox. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud kupující Zboží předá dopravci nejpozději poslední den lhůty podle věty předchozí. Náklady spojené s vrácením Zboží nese kupující.
4.4 Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy, mu Bestbox vrátí bez zbytečného odkladu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od kupujícího na základě kupní smlouvy přijal. Knihobot vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem, než jakým byly zaplaceny, jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
4.5 Kupující odpovídá za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání se Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.
5. Práva z vadného plnění
5.1 Zboží je vadné, není-li dodáno v ujednaném množství, jakosti a provedení.
5.2 Kupující Zboží po převzetí prohlédne a přesvědčí se o jeho vlastnostech a množství.
5.3 Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má Zboží při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. Rovněž nemá kupující práva z vadného plnění, pokud se jedná o běžné opotřebení, případně o vady a poškození jasně zdokumentované při prodeji Zboží.
5.4 Jakmile zjistí kupující vadu Zboží, je jeho povinností o tom informovat Knihobot bez zbytečného odkladu e-mailem. Neoznámí-li kupující vadu Zboží včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
5.5 Bestbox je povinen vydat kupujícímu na jeho žádost písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném v § 2166 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
5.6 Pokud to Bestbox uzná za nezbytné, je kupující povinen předložit reklamované Zboží k posouzení reklamace. Reklamaci Bestbox posoudí do 14 dnů od obdržení reklamovaného Zboží a o jejím vyřízení bude kupujícího v této lhůtě informovat.
5.7. Právo kupujícího z vadného plnění u použitého Zboží lze uplatnit maximálně do 12 měsíců od prodeje Zboží.
6. Doklad
6.1 Bestbox zašle doklad kupujícímu na e-mail, který kupující uvedl při vyplňování objednávky. Kupující provedením objednávky s touto formou vystavení dokladu výslovně souhlasí.
6.2 O vyřizování objednávky, dostupnosti a nedostupnosti Zboží bude Bestbox informovat kupujícího na e-mailovou adresu a mobilní číslo, která kupující uvedl při vyplňování objednávky.
7. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
7.1 V případě, že dojde mezi Bestboxem a kupujícím, který je spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: https://www.coi.cz/informace-o-adr.
7.2 Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
8. Závěrečná ustanovení
8.1 Veškerá ujednání mezi Bestboxem a Nakupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky.
8.2 Znění obchodních podmínek může Bestbox měnit či doplňovat.
8.3 Kontaktní údaje zákaznické podpory jsou uvedeny na e-shopu bestbox.cz
Adresa pro doručování prostřednictvím elektronické pošty je: info@bestbox.cz
telefonní číslo: +420 608 050 028 (každý den od 8:00 do 18:00).
Jakékoli dotazy, podněty, připomínky či stížnosti lze řešit na info@bestbox.cz
8.4. Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 12.9.2023